Współpraca
Posiadamy zintegrowany system pozwalający na ewidencjonowanie Klientów, zleceń i wystawianie faktur, co pozwala na szybką i profesjonalną obsługę.
Płatności
- gotówką: przy odbiorze pracy
- przelewem: przy stałej współpracy i dostarczeniu wymaganych dokumentów
Dokumenty potrzebne do podjęcia współpracy bezgotówkowej
- NIP
- wpis do ewidencji gospodarczej lub wypis z rejestru handlowego
- Karta Klienta
Złożenie tych dokumentów jest niezbędne w przypadku korzystania z naszych usług dodatkowych takich jak: bezpłatne przesyłanie prac, wysyłanie zleceń Internetem.
Wszystkim klientom, którzy dopełnili formalności, proponujemy też atrakcyjne rabaty i udział w promocjach.
Składanie zlecenia
- osobiście: w naszej siedzibie ul. Bystra 12A Poznań (Starołęka)
- przez Internet: pocztą e-mail prepress@edica.pl (pliki do 20Mb);
- na serwer FTP